Darmowa dostawa od 140 PLN

Regulaminy

 

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.1. Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym wlad-mapy.pl prowadzony jest przez firmę GEOMAP DOROTA BUKOWSKA, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadającą: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: 35-230 Rzeszów, ul. Owocowa 44, NIP 817-133-44-10, REGON 690443697, adres poczty elektronicznej: pwlad@interia.pl, numery telefonów: 505-131-585, zwaną w dalszej części regulaminu SPRZEDAWCĄ.

1.2. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Sklepie Internetowym w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest SPRZEDAWCA.

1.2.1. Dane osobowe przetwarzane są w celach, przez okres i w oparciu o podstawy i zasady wskazane w polityce prywatności opublikowanej na stronie Sklepu Internetowego. Polityka prywatności zawiera przede wszystkim zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Administratora w Sklepie Internetowym, w tym podstawy, cele i okres przetwarzania danych osobowych oraz prawa osób, których dane dotyczą, a także informacje o zakresie stosowania w Sklepie Internetowym plików cookies oraz narzędzi analitycznych.

1.2.2. Korzystanie ze Sklepu Internetowego, w tym dokonywanie zakupów jest dobrowolne. 1.2.3. Podanie danych osobowych związane z korzystaniem ze Sklepu Internetowego przez Klienta jest dobrowolne, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w polityce prywatności (zawarcie umowy oraz obowiązki ustawowe Sprzedawcy).

1.2.4. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.

 

  1. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY

2.1. Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu Internetowego podana jest w złotych polskich i zawiera podatki.

2.2. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza Zamówień w Sklepie Internetowym. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

 

  1. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT

3.1. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:

  1. a) płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki.
  2. b) płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.
  3. c) płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu Blue Media S.A.

3.1.1. Dostępne formy płatności obsługiwane przez płatności online Blue Media S.A.
– karty płatnicze:

* Visa

* Visa Electron

* Mastercard

* MasterCard Electronic

* Maestro

3.1.2. Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą przeprowadzane są poprzez płatności natychmiastowe obsługiwane przez Blue Media S.A. Obsługę płatności elektronicznych i kartą płatniczą prowadzi: Blue Media spółka akcyjna z siedzibą w Sopocie przy ulicy Haffnera, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000320590, NIP 585-13-51-185, REGON 191781561, o kapitale zakładowym w wysokości 2 000 000 PLN (w całości opłaconym), nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego i wpisana do rejestru krajowych instytucji płatniczych pod numerem IP17/2013.

3.2. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

3.3. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą Sprzedawca dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

3.4. W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.

3.5. Nie przewiduje się płatności za Produkt dokonywanych przez Klienta w systemie ratalnym.

 

  1. KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY ORAZ ODBIORU PRODUKTU

4.1. Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

4.2. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w zakładce „Koszt dostawy” oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.

4.3. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu:

  1. a) Przesyłka pocztowa, przesyłka pocztowa pobraniowa.
  2. b) Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa (w tym przesyłka paczkomatowa oraz przesyłka paczkomatowa pobraniowa).

4.4. Ze względów organizacyjnych nie przewiduje się osobistego odbioru Produktu w siedzibie firmy prowadzącej Sklep Internetowy.

4.5. Termin wysyłki Produktu do Klienta wynosi do 2 dni roboczych (48 godzin), chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. Jako dzień roboczy przyjmuje się jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

4.6. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:

  1. a) w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem lub płatności elektronicznej – czas realizacji zamówienia jest liczony od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy;
  2. b) w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności kartą płatniczą – od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji;
  3. c) w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

4.7. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 14 dni roboczych.

 

5 PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI

5.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym, Ustawie o Prawach Konsumenta oraz ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).

5.1.1. Szczegółowe postanowienia dotyczące reklamacji Produktu – rzeczy ruchomej (w tym rzeczy ruchomej z elementami cyfrowymi), z wyłączeniem jednak rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie Umowy Sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1 stycznia 2023 r., określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1 stycznia 2023 r., w szczególności art. 43a - 43g Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności Produktu z Umową Sprzedaży.

5.1.2. Szczegółowe postanowienia dotyczące reklamacji Produktu – treści lub usługi cyfrowej lub rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie Umowy Sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1 stycznia 2023 r. lub przed tym dniem, jeżeli dostarczanie takiego Produktu miało nastąpić lub nastąpiło po tym dniu, określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1 stycznia 2023 r., w szczególności art. 43h - 43q Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności Produktu z Umową Sprzedaży.

5.2. Reklamacja może zostać złożona:

  1. a) na adres firmy: GEOMAP 35-230 Rzeszów, ulica Owocowa 44;
  2. b) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: pwlad@interia.pl.

5.3. Przesłanie lub zwrot Produktu w ramach reklamacji powinien nastąpić na adres firmy: GEOMAP 35-230 Rzeszów, ulica Owocowa 44.

5.4. W opisie reklamacji zaleca się podanie następujących informacji:

  1. a) określenie przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości lub braku zgodności z umową;
  2. b) żądanie sposobu doprowadzenia do zgodności z umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy lub innego roszczenia;
  3. c) dane kontaktowe składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Powyższe wymogi mają jedynie charakter zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

5.5. W razie zmiany podanych danych kontaktowych przez składającego reklamację w trakcie rozpatrywania reklamacji zobowiązany jest on do powiadomienia o tym Sprzedawcy.

5.6. Do reklamacji mogą zostać załączone przez składającego reklamację dowody (np. zdjęcia, dokumenty lub Produkt) związane z przedmiotem reklamacji.

5.7. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.

 

  1. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

6.1. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone:

  1. a) pisemnie na adres: GEOMAP 35-230 Rzeszów, ul. Owocowa 44;
  2. b) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: pwlad@interia.pl;

6.2. Zwrot Produktu w ramach odstąpienia od umowy powinien nastąpić na adres: GEOMAP 35-230 Rzeszów, ul. Owocowa 44.

6.3. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy dostępny jest w pkt. 8. Regulaminu. Konsument może skorzystać ze wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.

6.4. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia zawarcia umowy.

6.5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

6.6. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.

6.7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu, będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

 

  1. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

7.1. Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są w języku polskim.

7.2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.

7.3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); Ustawy o Prawach Konsumenta; oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.


 

  1. WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

 

Odstąpienie od umowy

 

 

Adresat:

GEOMAP Dorota Bukowska, ul. Owocowa 44, 35-230 Rzeszów

https://wlad-mapy.pl

pwlad@interia.pl

 

– Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów

.................................................................................................................

.................................................................................................................

.................................................................................................................

.................................................................................................................

.................................................................................................................

– Data zawarcia umowy .........................................................................

– Imię i nazwisko konsumenta ...............................................................

– Adres konsumenta ...............................................................................

 

 

– Podpis konsumenta ............................................................................

– Data ....................................................................................................